Fascinerend Tibet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Fascinerend Tibet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Fascinerend Tibet

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

02 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Op de eerste plaats familie Touw gefeliciteerd met jullie tweeling 1 jongen en meisje wat wil je nog meer. Alleen Wilbert de vrouwen blijven toch in de meerderheid maar je hebt in iedergeval bijval nu!!. Zojuist terug gekeerd in Lhasa van een schitterende 2 daagse reis naar Gyantse. Wat is Tibet mooiiiiiiiiiii, maar hoooog !!! het is niet uit te leggen we hopen het straks met de foto's te kunnen weergeven. Een prachtige tocht met gigantische meren en bergen op maximale hoogte van 5000 meter, verder zal ik het maar niet uitleggen voor mij is het echt te hoog!!!. Een kort berichtje deze keer want wij moeten naar ons Tibetaans afscheidsdiner. Morgen vertrekken we met de trein wat ook een belevenis gaat worden naar Xian 2800km ! dus dat beloofd weer wat

Groetjes iedereen en bedankt voor jullie berichtjes is voor ons erg leuk om te lezen !!!! Kees en Rina

• 02 September 2011 - 18:15

Ad En Joke:

Alles goed doorstaan met de trein reis!!!!!!! Is er nog wel plaats in jullie Hoofd om het allemaal op tenemen?
    Dat zal straks wel wennen zijn in ons vlakke landje.
    Rina alvast van harte Gefeliciteerd met je verjaardag, voor je dit leest is het misschien wel zover. Wij drinken er hier wel een glaasje op.Ik hoef niet te zeggen maak er een mooie dag van, want jullie doen op moment niet anders.Blijf genieten . groetjes Ad en Joke

• 03 September 2011 - 14:56

Leny:

Ik Zie wel dat jullie de laatste mooie vergezichten op het laatste weken te zien krijgen en je hebt al zo veel in je op moeten nemen hopelijk Dat het met de foto's wel uit te leggen valt Rina beter te vroeg dan te laat dus bijdeze Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag Maak er iets gezelligs van 'Bij thuiskomst zullen we Het glas heffen verder nog veel reis plesier en geniet er van
    Gr. Leny

• 04 September 2011 - 08:00

Margareth En Bart:

Hier even een reactie van mij, uit het natte Etten-Leur. We hebben net 2 hele mooie dagen gehad zelfs warm 29 graden maar sinds vannacht is het bagger regen en af en toe een donderklap! Maar vanmiddag zou het droog worden!! Dit is te hopen want ik ga vanmiddag met Corry en Jules weg ( Bart is naar de beurs).
    En Kees ben je al plannetjes aan het bedenken hoe je Rina gaat verrassen over een paar dagen wanneer zij 60 wordt???
    Maak er maar iets leuks van want het is toch wel bijzonder om aan het andere eind van de wereld dat feestje te mogen vieren.
    Verder geniet er nog van ! Wij zijn al aan het aftellen zal blij zijn als jullie er weer zijn het is wel erg stil!
    En Rina dat lopen gebeurt ook minder nu ik alleen moet dus als je terug bent gaan we er weer tegenaan!
    Gr Margareth.

• 04 September 2011 - 19:47

Jan En Tonnie:

Uit je laatste bericht lezen we dat het weer geweldig is geweest. En dan die treinreis .... we horen het wel hoe dat is gegaan.
    Rina alvast gefeliciteerd met je 60e verjaardag, dat wordt vast een bijzondere dag op een bijzondere plek die je nooit meer zult vergeten.
    Wij wensen je een hele mooie dag toe.
    Gr. Jan en Tonnie

• 05 September 2011 - 06:50

Maija:

Collega (ja dat blijft zo:-) Van harte gefeliciteerd! xxxxxx
    Hoe is het met het zitvlees na zo'n lange treinreis? Rina je bent wel iets gewend qua zitten en rijden maar dit is wel heel lang. Ongetwijfeld lekker heen en weer gedrenteld en ondertussen kijken naar het facinerende landschap zeker. Ik blijf jullie mooie, leuke en grappige verhalen volgen. Proost en veel beleven nog!

• 06 September 2011 - 17:47

Cobi:

Hallo Rina en Kees,

Zojuist jullie verslagen gelezen van de afgelopen drie weken,want we waren 3 weken in Domburg met vacantie.Wat een fantastische reis zeg,dat nemen ze jullie niet meer af.Dat de tweeling geboren is ,dat weten jullie al.Dat is ook fantastisch hoor,vooral dat alles ook goed gegaan is en de kinderen gezond zijn.Rina alvast proficiat met je verjaardag , maak er een feestdag van , dat zal wel lukken hé ,want iedere dag is voor jullie al een feestdag met deze vacantie .Wij kijken uit naar de verdere verslagen van jullie reis en wensen jullie nog vele fijne dagen toe.

groetjes Cobi en Bertus

• 07 September 2011 - 11:05

Anton En Hanneke:

Hoi Kees en Rina

Jullie hebben even op een berivchtje moeten wachten, omdat onze laptop kapot was. Ja, nu nog maar toch maar een nieuwe gekocht.
    Ben een half uur aan het lezen, naar jullie reisverslagen. Wat een super reis. Alleen komt het einde nu wel in zicht. Lekker nog 2 weken genieten. Rina, vast gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Wat geweldig om die daar te vieren. Ben benieuwd wat Kees uit de kast trekt om je te verrassen. Geniet en tot gauw Anton en Hanneke

• 08 September 2011 - 05:52

Sil En Adrica:

Rina gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Ik lees wel dat je er 10 jaar jonger op wordt als je zulke reizen maakt.Geniet nog van de laatste weken. Groetjes Sil en Adrica

• 08 September 2011 - 08:11

Jeanne & René:

Rina: Vanaf deez' plaats alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er dáár een mooie dag van en neem er maar 'eentje' van ons.
    Geniet verder van jullie reis en tot 'straks' op Schiphol...
    J&R.