De laatste week is in gegaan!!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Rina Peeters - WaarBenJij.nu De laatste week is in gegaan!!! - Reisverslag uit Hangzhou, China van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

De laatste week is in gegaan!!!

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

15 September 2011 | China, Hangzhou

Hallo iedereen, vandaag over 1 week komen we weer naar ons kikkerlandje!!. Wij hebben het de afgelopen 3 dagen weer zomer!! of te wel bloody hot 35 tot 38 graden!!! Vanuit Beying naar Suzhou met de hogesnelheidstrein 1300 km in minder dan 5 uur soms met 320 km per uur. ( Adrica het ging om deze trein ,waarvoor ze jullie lastig vielen, want eerder zouden we met de nachttrein gaan!!) We dachten dat we nu 3 kleine plaatsen kregen maar het blijken allemaal miljoenen steden te zijn met een oude kern!!. Vele tuinen en meren bezocht leuk maar niet spectaculair (maar dat kan ook niet meer denk ik na zoveel mooie weken). Vanavond naar een show op het meer, waar we hoge verwachtingen van hebben. Deze regisseur heeft ook de opening van de Olympische spelen geregiseerd en wij hebben ook 4 jaar geleden een show van hem gezien!!. Morgen naar Wuzhen en dan naar de laatste bestemming Sjanghai!! De groep vertrekt dinsdag, dan hebben wij nog 2 dagen voor ons alleen hiep hoi hier zijn we wel weer aan toe!!. Groetjes iedereen Kees en Rina

• 15 September 2011 - 08:04

Marjolijn:

Geniet nog even met volle teugen het laatste weekje!! groetjes!

• 15 September 2011 - 08:17

Richard En Margriet:

Wat gaat de tijd toch snel!! Neem het er nog lekker van de laatste week :)
    We zijn reuze benieuwd naar de verhalen en tips!!

• 15 September 2011 - 08:47

Nienke:

Geniet nog van de laatste week! Groetjes

• 15 September 2011 - 09:17

Suzanne Faas:

Fijn om te horen dat jullie eigenlijk al een beetje verzadigd zijn van al het moois, want dat is een goed teken. Geniet nog maar even lekker van de warme temperaturen, want in Nederland is het op enkele dagen na al echt herfst. Veel plezier nog jullie laatste week en alvast een hele goede terugreis. Groetjes Jeanne, Ad, Suzanne en Marco

• 15 September 2011 - 10:49

Anton En Hanneke:

Hoi Kees en Rina,

Jammer he dat het bijna voorbij is. Maar met zoveel mooie herinneringen
    kunnen jullie de winter wel doorkomen. el gezellig dat jullie weer terug naar Nederland komen, anders komt de kaartpot nooit vol en wordt het echt kamperen.
    Geniet de laatste week en tot gauw Gr. Anton en Hanneke

• 15 September 2011 - 12:44

Yvonne En Tom:

Wat is het achteraf toch snel gegaan, maar jullie komen hier de winter wel door met al jullie foto's en al die mooie herinneringen. Geniet van jullie laatste week en een hele goede terugreis. Wij zijn niet thuis als jullie terugkomen, wij zijn een paar dagen naar de Moezel. Bedankt voor jullie felicitatie! Groetjes

• 15 September 2011 - 14:15

Leny:

Geniet er nog even van Ik vond het leuk om die reis verhalen te lezen en nu de fot's nog,verder zullen we elkaar niet meer spreken via de com.denk ik'.
    dus bij deze goede reis naar huis

Verder Welkom Thuis
    =======================
    Gr. Leny

• 15 September 2011 - 14:26

Jeanne En René.:

Nou, 't kan onderhand wel hè!? 't Kan wel weer, 't wordt tijd dat jullie weer 's thuis zijn/komen... (grapje, maar toch). Geniet nog volop van die laatste week, en we zien mekaar op Schiphol. Als er iets wijzigt in het vluchtschema, laat dan ff weten/horen/lezen. Wat ons betreft staat we om plm. 18.30 u. op Schiphol.
    groetjes,
    J&R.

• 16 September 2011 - 06:17

Fanny En Rony:

Het moet raar zijn voor jullie om te lezen dat Jeanne en René jullie volgende week komen ophalen op Schiphol. Dat betekent dat het bijna voorbij is, jawel, voorbij. Deze ervaring komt nooit meer terug (of Rina moest besluiten vroeger op pensioen te gaan ...). Maar dat het fantastisch was bleek heel duidelijk uit jullie beschrijvingen. Rust nog goed uit de laatste dagen. Het zal aanpassen zijn als jullie terug in Nederland komen...

• 16 September 2011 - 07:10

Margareth En Bart:

Inderdaad fijn om te horen dat jullie een beetje verzadigd raken want wij willen onderhand weer weleens buren hebben!!Wij hopen dat jullie inderdaad hebben genoten van de show en dat jullie verwachtingen hoog genoeg waren!
    Wij horen het allemaal wel volgende week! Geniet nog en tot gauw!!!

• 16 September 2011 - 16:12

Christ En Willy:

Leuk te zien dat het reizen met z'n 2-en zo goed bevalt. Nog een mooie week toegewenst en een goede thuisreis!

Groetjes

• 16 September 2011 - 16:32

Jan En Tonnie:

Fijn dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad. Geniet nog van de laatste dagen en verder wensen wij jullie een goede reis terug naar huis !
    Groetjes

• 16 September 2011 - 17:39

Anke:

Geniet nog van jullie laatste week!
    groetjes Anke en Ralph

• 16 September 2011 - 19:15

Wilbert:

Allereerst nog hartelijk gefeliciteerd van ons 6en. Wat is het snel gegaan zeg! Veel plezier nog de laatste dagen.

Groetjes,

Wilbert, Karin, Sarah, Lisa, Lucas en Sofie

• 18 September 2011 - 14:04

Rita En Gijs:

Geniet er nog even van. Voor ons is de vakantie ook weer voorbij. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.