De laatste dagen in Sjanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Rina Peeters - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Sjanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Sjanghai

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 September 2011 | China, Sjanghai

Hoi iedereen ja het vertrek komt nu snel dichterbij!!. Maar eerst terug naar de show, nu die was geweldig .Het meer was helemaal uitgelicht en 600 spelers dansers je kunt het niet uitleggen. Kees heeft gefilmd dus kunnen we er misschien wat van laten zien. De volgende dag zijn we door gereden naar Wuzhen een geweldig oud water dorp met grachten . s'avond ook helemaal verlicht en met bootjes door de grachten. We sliepen deze keer is echt in het dorp zelf erg leuk. 2 dagen geleden zijn we doorgereden naar Sjanghai een mega stad. We hebben de oude stad (Chinatown) bezocht nog een laatste tempel en uiteraard slenteren over de Bund ( hier kijk je op de skyline van Sjanghai) s'avonds geweldig verlicht. Gisteren in toren op de 88e verdieping over de stad gekeken geweldig. Vandaag gaan we een Chinese tuin bekijken (zijn al weer een paar dagen lekker met ons 2e alles aan het bekijken zijn echt erg he kunnen niet meer zo goed wennen aan een groep!!) Vanavond het afscheidsdiner en morgen zwaaien we de groep uit en nog 2 dagen genieten en dan komen wij ook. Bedankt iedereen dat jullie ons wilden volgen, wij hebben ongelooflijk genoten en zullen hier lang op terug kijken en genieten !!!. Vinden het ook wel weer leuk om jullie allemaal weer te zien tot in Etten Leur. Groetjes Kees en Rina . Jeanne en Rene wij sms en nog wel even voor de aankomst

• 19 September 2011 - 06:28

Karleen En Maurice:

Geniet nog even van de laatste dagen en een goede terugreis!! Tot gauw liefs karleen en maurice

• 19 September 2011 - 06:42

Leny:

Goede reis naar huis
    gr. leny

• 19 September 2011 - 07:46

Jeanne & René:

OK wat betreft je sms-je 'straks'...
    Geniet nog van de laatste dagen in China, en behouden thuisvaart!
    gr.,
    J&R.

• 19 September 2011 - 07:56

Henny:

Hoi Rina en Kees,
    Jullie reis blijft bijzonder tot het laatste moment, zo te lezen. Geweldig hoor. Het is maar goed dat Kees alles fotografisch vastgelegd heeft en jij een reisverslag van uur tot uur bijgehouden hebt Rina, want zoniet zouden er een aantal belevenissen niet meer zo "helder" blijven hangen (krijgen we mee van doen hè vanaf de 60 - haha- !)
    Ik wens jullie nog een aantal geweldige dagen, een goeie vlucht en thuiskomst !!
    Groetjes en tot ziens in Etten,
    henny

• 19 September 2011 - 15:22

Fanny En Rony:

Wat een geweldige ervaring toch. Het lijkt ons dat al jullie verwachtingen zijn ingelost en dat het nog grootser en spectaculairder was dan jullie ooit hadden durven dromen. Uit jullie berichtjes maken we zelfs op dat jullie een beetje spijt hebben dat het allemaal zo snel voorbij is gegaan en dat jullie niet echt uitkijken naar Nederland. Geef ons maar een seintje als jullie thuis terug gesettled zijn.

• 19 September 2011 - 16:01

Margareth En Bart:

goede reis terug en tot eind van de week!
    gr. margareth en bart!!

• 19 September 2011 - 17:42

Cobi En Bertus:

Hoi Rina en Kees

Wat zijn die drie maanden snel gegaan,
    In China hebben jullie andere plaatsen bezocht als wij,maar China is natuurlijk heel grootNog een paar leuke dagen,en een goedereis terug.

groetjes Cobi en Bertus

• 20 September 2011 - 18:02

Anke:

fijn dat jullie er zo van genoten hebben! Alvast een hele goeie terugreis! groetjes Anke