Weer thuis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

23 September 2011 | Nederland, ettenleur

Hallo iedereen
Na een onvergetelijke reis van 80 dagen nu weer in Etten Leur. Na een vertraging van 1,5 uur veilig geland op Schiphol en opgehaald door Jeanne en Rene. Wat is dit ongelooflijk snel gegaan, kunnen os nu al niet meer voorstellen dat dit echt 3 maanden is geweest. Bij thuiskomst verrast met ballonnen en welkomst thuis versiering bloemen kaarten eten in de koelkast geweldig allemaal iedereen ongelooflijk bedankt. Na nog een lekker wijntje bij Margareth en Bart naar ons eigen bed ook weer lekker!! Veel tekort geslapen natuurlijk maar dat ritme komt nog wel. Nogmaals bedankt voor alle belangstelling en tot gauw iedereen!!!! Liefs Kees en Rina PS we gaan nog wel proberen wat foto´s op de site te zetten hoeven jullie niet zo lang te wachten tot de boeken klaar zijn

• 23 September 2011 - 07:05

Maurice En Karleen:

Welkom thuis!!!

• 23 September 2011 - 17:13

Leny:

Nou Rina en Kees. IK ben weer blij dat ik jullie gezien heb van daag . Ik vond 80 dagen toch lang.maar toen jullie aan het vertellen waren dat jullie echt genoten hebben was van jullie gezicht af te lezen dat gun je toch iedereen ik wel zo lang ze mij maar niet in dat vlieg tuig willen hebben. Nu sluit ik het reis verslag.Ik ga het uit printen en bewaren om af en toe weer eens door telezen.

Kees en Rina bedankt dat wij door jullie verslag ook wat mee hebben kunnen genieten Gr. Lenij

• 26 September 2011 - 18:17

Gerhard & Ria:

Rina en Kees. Fijn te horen dat jullie weer heelhuids zijn thuisgekomen. Wat moet dat een geweldige ervaring zijn geweest, dat nemen ze jullie niet meer af. We zien de foto's en horen t.z.t de verhalen wel. Hartelijke Groeten Gerhard & Ria