Het 1e land zit er bijna op - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Het 1e land zit er bijna op - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Het 1e land zit er bijna op

Door: keesenrinapeeters

Blijf op de hoogte en volg Rina

21 Juli 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Helaas Maleisie zit er bijna op, naar fantastische dagen op Perhentian Island vliegen we morgen naar Bangkok om voor diegene die het nog niet wisten we gaan Karin Stijn en Romy ontmoeten om samen een fietstocht door Bangkok te maken is dat wat!!! Maar eerst nog terug naar het eiland.We hebben prachtig gesnorkeld een mooie snorkeltocht gedaan veel vissen en mooi koraal schilpadden roggen en haaien (helaas wij hebben die niet gezien andere wel)en een wandeling door de jungle van het eiland lekker gegeten veel geluierd dus we kunnen er weer tegenaan!!Veel bijzondere dieren gezien een vliegende kat ja dat is echt waar komt alleen op Maleisie en de Philepijnen voor apen en grote varanen grote vliegende honden oftewel vleermuizen. Nu kofferspakken eten en ons voorbereiden op de tocht van morgen Groetjes iedereen Kees en Rina

• 21 Juli 2011 - 12:26

Nienke:

Hoi Rina & Kees,

Wauw, dat klinkt leuk allemaal! Ben erg benieuwd naar de foto's straks. Leuk om alles te lezen! Ik zeg geniet er nog verder van en de groetjes aan Karin en de kids. Fietsen in Bangkok ohwjee chaos ;-). Veel plezier. Groetjes Nienke

• 21 Juli 2011 - 16:58

Sil En Adrica:

Hoi, goed te horen dat het erg leuk is, groetjes ook aan karin, stijn en romy. Succes met het fietsen, dat zal toch wel wat anders zijn dan bij ons, vlgs mij moet je aan alle kanten ogen hebben. We horen wel hoe het geweest is. Groetjes adrica en sil

• 21 Juli 2011 - 17:14

Christ En Willy:

Wat een indrukken, onvoorstelbaar.
    Ben nu al benieuwd naar het volgende land,

groetjes

• 21 Juli 2011 - 17:45

Anton En Hanneke:

Hoi Kees en Rina,

Wat klinkt dat goed zeg, op de slangen en haaien na. Jullie hebben al zoveel meegemaakt in de 2 weken dat jullie weg zijn. Ben benieuwd wat Bangkok jullie brengt. We volgen jullie op deze site. Fijne dagen in Bangkok, Geniet ervan. Doen wij hier ook van de regen. Wij kaarten nu met 2 blinden, om toch nog wat te oefenen. Groetjes Anton en Hanneke

• 21 Juli 2011 - 19:23

Tom En Yvonne:

wat een enorm leuke verhalen van jullie. Wat hebben jullie al veel meegemaakt. Wij hopen dat jullie het allemaal kunnen onthouden, omdat jullie zoveel indrukken op doen. Hartelijk dank voor jullie felicitatie voor Tom. Geweldig dat jullie daar nog aan gedacht hebben. Geniet ze nog en we wachten met spanning jullie volgend verhaal af. Veel plezier. Groetjes tom en yvonne

• 21 Juli 2011 - 20:21

Jeanne & René:

Hoi, mooi dat het nog steeds allemaal OK is/gaat. Goeie reis naar Thailand/Bangkok, en doe Karin en the kids de groeten.
    Geniet ze!!

• 22 Juli 2011 - 12:16

Jan En Tonnie:

Wat een belevenissen allemaal en Kees je zult wel weer hele mooie foto's gemaakt hebben. Veel plezier in Bangkok !
    Groetjes

• 23 Juli 2011 - 10:21

Inge:

Ha die Kees en Rina,
    Dat klinkt allemaal super hoor wat jullie daar aan het doen zijn! Heerlijk!
    Wij zijn ons ook al klaar aan het maken voor onze reis naar Thailand. Maandagavond stappen wij in het vliegtuig naar Bangkok waar we dinsdag in de middag aan zullen komen. Ik ben heel benieuwd!
    Goede reis nog en maak veel mooie foto's he!!!! X

• 24 Juli 2011 - 08:29

Fanny En Rony:

Mooi dat jullie het nog steeds naar je zin hebben (het tegendeel zou ons verwonderen). Zelf zijn we ook drie dagen 'op reis' geweest, naar Leusden (bij Amersfoort). Heerlijk gefietst en gegeten. Gelukkig viel het weer mee, ondanks de slechte berichten. Het valt ons wel op dat het in Maleisië steeds erg bewolkt is. Of valt dat nogal mee?

• 24 Juli 2011 - 08:32

Leny:

Hoi Kees en Rina

Het gaat jullie heel goed af zo ik jullie verslagen lees Houwe zo Ik hoop dat jullie ook een gezellig weekend hbben met Karin en de Kids het weer is er nog steeds goed hier regen en nog eens regen. maar volgende week wordt het beter.Op controle geweest bij de cardioloog alles goed de zelfde med. blijven slikken over een half jaar terug komen .Derest gaat ook weer goed ik hoop dat het deze zomer goed blijft '.tot de volgende keer geniet er van. gr. Leny