Het was gezellig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Het was gezellig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Het was gezellig

Door: keesenrinapeeters

Blijf op de hoogte en volg Rina

24 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Naar 3 dagen geleden het eiland verlaten na afscheid genomen te hebben van de familie van der Kolk waar we een leuke tijd mee hebben gehad. Na de boot met de taxi naar Kota Bharu om naar Thailand te vliegen.Alles weer prima geregeld taxichauffeur maakte er gelijk een excursie van . gestop bij het kokosnoten plukken dit gaat met een aap. Er werd ons kokosmelk en de vrucht aangeboden zo gastvrij allemaal gewoon geweldig.Goede vlucht geweldig!!!!! hotel plaatje bed 3 bij 3 bad voor 2 personen en inloop douche waar we wel met zn'n 2e tegelijk in konden. Hadden wel pech want we hadden een upgrade of te wel een mooiere dan waar we voor betaald hebben en een service geweldig .ook Karin en de Kids hadden een geweldigge kamer en een zwembad waar we naar het fietsen heerlijk gezwommen en geluierd hebben. Nu de fietstocht wat een beleving geweldig door drukke straten smalle steegjes over de markt met de boot over de rivier de natuur in over smalle paadjes met veel bochten naast het water wat 1 meter verschilde met de pad.Stijn en Romy geweldig je had ze moeten zien fietsen het zij bikkels hoor de tocht duurden toch 4 uur . s, middags lekker gegeten een beetje pittig . We hadden afgesproken dat we s'avonds een cocktail zouden drinken in het Bayiko hotel met uitzicht over Bangkok. nou dat is letterlijk in het water gevallen. Beiden goed getild met het vervoer , Karin Stijn en Romy kwamen als verzopen katten aan (sorry Karin kan er niks anders van maken)Was al veel te laat wilden dan maar boven eten ,was vol .Dus terug de hozende regen in en zijn we uiteindelijk bij KFC beland. Soms zit het mee soms tegen. Vandaag lekker met zn'n alle gelunchd geslenterd door China Town en geshopt natuurlijk om 16.30 Karin Romy en Stijn uitgezwaaid en morgen gaan wij ook verder naar het Noorden om overmorgen aan Laos en Cambodja te beginnen. Groetjes iedereen van ons allemaal

• 24 Juli 2011 - 12:45

Yvonne En Tom:

net jullie verhaal weer gelezen, wat een belevenissen weer!!!! Het fietsen was dus een succes en knap van de kids. Leuk dat dit allemaal zo goed gelukt is. Op naar het volgende land voor jullie,WE kijken weer uit naar jullie verhalen. Veel plezier nog en groetjes uit een herfstig etten-leur. tom en yvonne

• 24 Juli 2011 - 14:31

Jan En Tonnie:

Veel plezier en een goeie voortzetting van de reis in Laos en Cambodja !

• 24 Juli 2011 - 15:44

Gerhard & Ria:

In zo'n korte tijd toch al zoveel gezien en meegemaakt dit is toch geweldig. Zo te lezen is Maleisië ook goed bevallen, en al het moois wat nog komen gaat. We volgen jullie op de voet. De Hartelijke groeten Gerhard & Ria

• 24 Juli 2011 - 18:25

Karleen En Maurice:

Geweldig om weer te lezen wat jullie meemaken!! Leuk dat jullie genoten hebben met Karin en de kids super!! Hier nat, koud maar gezond haha. Tot de volgende update, geniet!! Liefs van ons uit een regenachtig Den Haag x

• 25 Juli 2011 - 06:44

Rita En Gijs:

Wat een geweldig verhaal weer, heel veel plezier op jullie volgende bestemming.

• 25 Juli 2011 - 09:04

Henny:

Hoi Rina en Kees,

Vanmorgen een aantal verslagen van jullie gelezen. Geweldig wat jullie beleven !
    De komende trip(s) hoop ik, verlopen ook weer zo avontuurlijk en geslaagd.
    Ik volg ze wel vanuit een momenteel nat Etten-Leur.
    Geniet, groetjes en tot het volgende verslag ( gezellig om te lezen hoor ! )
    henny

• 25 Juli 2011 - 10:43

Leny:

Dat gaat vlug ik moet meer de berichtjes bekijken,Heel prettig dat jullie goed gaat en alles toch goed geregeld is. dat moet je ook maar afwachten.Ik wens jullie goede reis en mooie gezichten bij de volgende rond reis.Rina hoe zit het nu ,maak jij nu ook foto's of had had je een filmcamera? gr. leny

• 25 Juli 2011 - 21:04

Wilbert:

Heerlijk om te lezen dat jullie zoveel meemaken en het goed naar de zin hebben. Het gaat hard. Alweer naar Laos. Groetjes vanaf onze vakantiebestemming domburg.

• 26 Juli 2011 - 10:27

Cobi En Bertus:

Prachtige reis zeg we krijgen er ook zin in . Jammer dat jullie niet in het restaurant in Bangkok terecht konden. Prachtig uitzicht daar en heerlijk eten, draaiend restaurant. Wij zijn er geweest, toen we in Tailand waren. Nog heel veel plezier en geniet ervan, wij genieten ook van jullie verslagen hoor,en kijken uit naar jullie volgende verslag groetjes Cobi en Bertus en de kids