Bezig met de voorbereidingen - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Bezig met de voorbereidingen - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Bezig met de voorbereidingen

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

28 Januari 2013 | Nederland, ettenleur

Het is weer tijd om zo zachtjes te beginnen met de voorbereidingen, naar de GGD geweest alle vaccinaties zijn nog geldig alleen maar malaria pillen!!. Nog wat Dollars bestellen en kijken wat er aan kleding mee moet zal altijd een uitdaging blijven.

• 28 Januari 2013 - 18:29

Jos:

Hey Kees en Rina,
    dat kan niet he! We zouden nog een reünie hebben bij jullie als jullie terug waren van de Azië-reis.
    Maar ik begrijp het wel hoor, reizen is zoveel leuker dan dat ge-organiseer.
    Jullie moeten maar aan het werk als jullie terug zijn.
    Ik wens jullie een hele fijne trip, waar die dan ook maar naar toe gaat.
    En ik zal met veel plezier jullie blogs weer lezen.
    Tot ziens!
    Jos Kottink uit Rijssen.

• 28 Januari 2013 - 19:08

Frank En Elma Braat:

Hoi Rina en Kees

En waar gaat de reis naartoe ?
    In ieder geval een fijne vakantie

GR Frank en Elma

• 29 Januari 2013 - 19:17

Rich&Margriet:

Goh is het alweer tijd voor de volgende trip:) De tijd vliegt voorbij!

We zijn wel een beetje jaloers, maar ja wij hebben ook niets te klagen in ons nieuwe stulpje. We zijn wederom reuze benieuwd naar jullie ervaringen....wellicht zetten wij m ook op de to visit lijst:)

Mochten we jullie niet meer zien of spreken, maak er weer een top vakantie van.

Groeten Rich en Margriet