Prima reis gehad - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Prima reis gehad - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Prima reis gehad

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

16 Februari 2013 | Nederland, ettenleur

Hallo iedereen, het heeft even geduurd maar nu kan ik even een verslag maken om te laten weten hoe het is. Nu geweldig!! Goede vlucht gehad prima plaatsen veel been ruimten en prima eten wat wil je nog meer. Doordat we iets later van schiphol vertrokken konden we in Singapore bijne in een ruk door vliegen. Naar aankomst werden we opgewacht door de inlandse gids, dezelfde die Twan met de eerste groep heeft gehad leuk mens doordat ze lekker kletst wordt ze Tete genoemd. Nadat we onze spullen in het hotel hadden achtergelaten gelijk door naar de Swedagon Pagode geweldig mooi en daar de zonsondergang meegemaakt. Nadien in Chinatown gaan eten, voor het eerst kennisgemaakt met het lokaal voedsel. Twan heeft van alles besteld van vis garnalen groenten en sate heerlijk met een tap biertje erbij!.
Om 10.00 uur uitgeteld naar bed, want morgen weer vroeg op om naar de visafslag en markt te gaan kijken. Voor ons een hele belevenis maar zeker ook voor Sil en Adrica en Leo en Angeline zij zijn voor het eerst in Azie. Nog even naar de groenten markt, ontbijten in ons hotel en weer op stap naar het weeshuis. Hier hebben wij een maaltijd gesponserd voor de weeskinderen. We hebben niet gekookt, wat we dachten te gaan doen maar de maaltijd uitgeschept en zo'n 50 kinderen. Allemaal in de rij met hun bordje langs de groten bakken met rijst vlees en groenten . Tijdens hun eten hebben we ieder kind nog fruit speeltjes snoep en koek gegeven erg indrukwekkend allemaal. We hebben ook een kijkje mogen nemen naar hun onderkomen, grote zaal met " niks" aan de kant een kastje en boven op voor sommige een koffertje met hun persoonlijke bezittingen van ?. S'avonds krijgen ze een dekentje om op de vloer te gaan liggen. Na de middag zijn we doorgevlogen naar Ine Lake, waar we nu voor 1 nacht verblijven in het Amazing Nyang hotel luxe!!!. Heerlijk gegeten vanavond in het restaurant van het hotel lekker buiten. Nu luitjes zijn jullie een beetje op de hoogte hoe het ons vergaat. Ga nu stoppen want het is 11.00 uur en morgen willen we om 6.00 uuur een wandeling door het dorp gaan maken als de monnikken hun eten op gaan halen. De groeten van ons ook van Sil en Adrica. PS we zijn ook te volgen als groep op myanmar2.waarbenjij.nu waar Twan nog een verslag bij houd

• 16 Februari 2013 - 17:46

Anke:

Hoi luitjes

Goed om te horen dat de reis goed is verlopen.
    Jullie hebben al heel wat gedaan in die paar dagen zeg!
    Veel plezier! Groetjes daar!
    Gr Anke

• 16 Februari 2013 - 18:00

Nienke:

Hoi vakantiegangers,

Wat leuk iets te lezen over jullie rondreis en fijn dat de vlucht goed is gegaan. Wat mooi en bijzonder de sponsoring voor de weeskindjes! Indrukwekkend lijkt het mij als ik zo lees. De zonsondergang, de monniken. Geniet ervan en wandel ze morgen.

Groetjes Nienke (weer opgeknapt ;))

• 16 Februari 2013 - 19:26

Tonnie En Jan:

Hoi vakantiegangers,
    Fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad.
    We lezen wel dat jullie daar weer veel zien en beleven.
    Geweldig hoor, geniet ervan !
    Groeten aan iedereen van Jan en Tonnie

• 17 Februari 2013 - 00:16

Henny :

Hoi Rina, Adrica, Cees en Sil,
    Leuk weer te lezen over jullie belevenissen hoor. Rina, jij kunt voor een nieuw beroep inschrijven ; verslaggeefster. Jij hebt de " kunst " van schrijven echt te pakken. Gezellig !
    In een paar dagen al zoveel beleefd ; geweldig. Wij blijven jullie volgen.
    Veel vakantieplezier. Groetjes en tot het volgende verslag, henny

• 17 Februari 2013 - 10:22

Bart:

Kijk dat is goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben, voor julie toch weer een geweldige belevenis en zeker voor de andere reizigers.
    Laat Twanneke maar goed voor jullie zorgen, maar dat gaat zeker lukken.
    De groeten aan jullie allemaal en genieten maar, wij werken wel

• 17 Februari 2013 - 10:43

Fanny En Rony:

Intussen zal het voor jullie allemaal wel heel gewoontjes zijn geworden zeker, na alle eerdere ervaringen... of blijft het toch even fascinerend? Geniet zoveel het kan (maar dat zal wel lukken, geloven we). Veel plezier. Fanny en Rony.

• 17 Februari 2013 - 12:07

Jeanne En René:

Nou, 't begin is gemaakt. Veel plezier en succes, met name ook voor Adrika, Sil, Angeine en Leo, want die krijgen nog teenentander voor hun kiezen...
    Geniet er van!

• 17 Februari 2013 - 15:37

Marjolijn:

Hoi allemaal!

Leuk om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben!
    Vanochtend al een foto van papa gehad op de mail, ziet er niet verkeerd uit!!
    Heel veel plezier daar, zal een mooie reis worden denk ik!

Groetjes,

marjolijn

• 17 Februari 2013 - 16:10

Leny:

hallo allemaal

• 17 Februari 2013 - 18:06

Frank En Elma:

Hoi allemaal

Het is weer heel leuk om de verslagen te lezen dus Rina doe je best zo genieten we lekker een beetje mee met jullie .
    Veel plezier en geniet er maar van

Gr Frank en Elma

• 17 Februari 2013 - 21:23

Yvonne En Tom:

Hallo vakantiegangers,

Fijn te lezen dat alles zo goed gaat. Wat hebben jullie al veel gezien in die korte tijd.
    Gelijk al iets wat een enorme indruk op jullie gemaakt zal hebben. En zo zullen er nog vele momenten voor jullie volgen. Geniet er van en tot jullie volgende reisverslag.
    Gr. Yvonne en Tom