het giethoorn van myanmar - Reisverslag uit Myans, Frankrijk van Rina Peeters - WaarBenJij.nu het giethoorn van myanmar - Reisverslag uit Myans, Frankrijk van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

het giethoorn van myanmar

Door: rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

19 Februari 2013 | Frankrijk, Myans

2 prachtige dagen op het in lake .om 6 uur op om het dagelijks leven van de bevolking mee te maken. Als zij langzaam wakker worden zijn de monniken al aan de wandel om hun dagelijks kostje bij elkaar te schrapen door de giften van de bevolking . Na een lekker ontbijt te voet naar de boot, met ons 4e Adrica Sil Kees en ik en natuurlijk een bestuurder van de boot . Na onze tassen afgeleverd hadden bij ons hotel( op palen ) varen we door smalle kanalen naar de locale markt / bezoek aan een pagode ( waar er nog vele van volgen) en bezoeken we een sigaren werkplaats ( waar we met ons 8e aan de sigaar zijn gegaan) en een weverij . Door drijvende tuinen waar men hun eigen groenten op verbouwen varen we terug naar ons hotel om naar een prachtige zonsondergang te kijken. Ik ga het dagelijks1e gedeelte proberen te versturen vanuit Mandela de verging is slecht . Groetjes iedereen

• 20 Februari 2013 - 07:39

Rita :

Wat een heerlijk reis weer, julluie hebben al weer veel gezien, geniet er maar lekker van.
    Groetjes Rita en Gijs

• 20 Februari 2013 - 14:53

Margareth En Bart:

Hallo buurtjes wat beleven jullie weer een geweldige reis! Top hoor, is twan wel een beetje aardig voor jullie? ha,ha,ha!
    Hier is het vreselijk koud oostenwind en vorst dat zal bij jullie wel anders zijn.
    Verder gaat hier alles zijn gangetje, a.s. zaterdag gaan wij naar rucphen alvast even oefenen voor over twee weken met de collega's van bart dus dat is ook gezellig!
    Geniet er maar lekker van en doe iedereen de groeten van ons.

Margareth en Bart

• 21 Februari 2013 - 20:02

Cobi Touw:

Hallo luitjes,

Zo te lezen gaat het prima daar, met Sil en Adrica ook? Weer heel veel indrukken die jullie op doen.
    Geniet er maar lekker van, hier is het koud, vannacht 5 graden vorst.
    De groetjes , ook aan Sil en Adrica en de andere metgezellen.Wij kijken uit naar jullie volgende verslag

Cobi en Bertus

• 23 Februari 2013 - 10:08

Trudy Alonso.:

heej, globetrotters!!!ik geniet altijd al van jullie verhalen,blijf ze schrijven en nog heel veel plezier en geniet ervan ok grtjes van ons trudy en sammy.heb vanmiddag de receptie van mevr..scheres weet jewel waar ik werk,die wordt 100jaar vandaag.!!!!