helaas geen ballon vlucht - Reisverslag uit Myanaung, Myanmar van Rina Peeters - WaarBenJij.nu helaas geen ballon vlucht - Reisverslag uit Myanaung, Myanmar van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

helaas geen ballon vlucht

Door: rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

25 Februari 2013 | Myanmar, Myanaung

Na al onze geweldige ervaringen in dit fascinerend land hebben we onze eerste teleurstelling nu ja waar praten we over zo veel gezien zo veel beleefd! Krijgen we te horen dat er voor ons geen ballon vlucht gaat komen, we stonden op de wachtlijst maar helaas geen afvallers het is heel moeilijk om voor in aanmerking te komen dit moet je 1 jaar van te voren boeken ja en toen wisten we niet dat we naar Myanmar zouden gaan We hebben wel bij zonsopkomst om 5.30 boven op een stoepa de ballons wel de lucht in zien gaan en boven ons zien varen nu zitten we nog even aan het zwembad om straks naar onze laatste stek te vliegen 3 dagen naar het strand van Ngapali Ik heb geprobeerd er wat foto's op te zetten om jullie een indruk te geven Voor het overige volg de andere site Myanmar2.waarbenjij.nu . Twan heeft al wel een aantal verslagen klaar maar nog niet verzonden. Groetjes iedereen

• 25 Februari 2013 - 09:13

Jeanne & René:

Nou, geniet er dan nog maar ff van....., want het is hier weer winter(s)!! Gisteren weer flink gesneeuwd in Etten-Leur, dus, lekker zonnen dáár!
    Mooi dat het allemaal heel leuk is en gaat. Met De overige Etten-Leurenaren ook!?
    Jammer van die ballonvlucht, maar er zijn ergere dingen in de wereld, zoals bijvoorbeeld Berlusconi die misschien weer gekozen wordt in Italië!
    Geniet ze en tot ziens maar weer!

• 25 Februari 2013 - 11:26

Tom En Yvonne:

Het zijn alweer mooie verhalen van jullie !! Geniet nog lekker van jullie laatste week. Ik heb eens op de site gekeken naar Ngapali. Ziet er beslist toppie uit, wel wat anders als Zoutelande !!
    Heel veel plezier nog en groetjes aan iedereen.

• 25 Februari 2013 - 12:02

Willy Lauwerijssen:

Wat een mooie verslagen. Zat gisteren in mijn luie bank naar 3 op reis te kijken en ja.....een resiverslag van jullie "reis". Werd ook aangehaald dat i.v.m. opkomend toerisme de vraag is hoelang dit authentieke nog blijft.
    Jullie kunnen het allemaal live beleven. Geweldig !
    Nog veel reis plezier
    Willy

• 25 Februari 2013 - 15:45

Elma Braat:

Gisteren op ned 3 bij 3 op reis kunnen zien waar jullie zijn het ging over Birma ook het hotel op de palen kwam erbij dus weten nu helemaal waar jullie het over hebben zondag komt deel twee fijne dagen nog gr Frank en Elma

• 25 Februari 2013 - 22:24

Bart En Margareth:

Jammer van de ballonvaart maar des te meer een reden om nog eens terug te gaan en dan op tijd te boeken! Toch?
    Wij hebben zaterdag nog 2 uur geskied tijdens het uitje van Bart zij collega's. Het ging top!
    Geniet nog maar lekker van jullie laatste week!
    Doe iedereen de groeten van ons!
    Margareth en Bart!

• 26 Februari 2013 - 18:59

Cobi Touw:

Hebben weer genoten van jullie verslagen. Wat gaat de tijd snel hé .Nog een week en het zit er weer op, dus geniet er nog maar goed van .Hier is het nog steeds koud en de sneeuw is alweer weg.De komende
    weken zou het langzamerhand beter worden.
    De groetjes aan iedereen en nog veel reisplezier.

cobi en bertus

• 26 Februari 2013 - 19:04

Leny:

Hallo Allemaal

Nou nog wat bruinen op het strand en genieten de laatste dagen
    ik vind dat de tijd wel vlug gaat ,ikheb wel het idee dat dat jullie een prachtige
    vacantie hebben gehad.,geniet ze nog

groetjes voor allemaal van Lenij

• 08 Maart 2013 - 00:25

Henny Nooijens:

Rina en Cees,
    Ik heb Adrica gesproken en gezien ; nog het e.e.a. over de reis gehoord. Geweldlig wat jullie weer beleefd hebben! Bedankt om d.m.v. de reisverslagen jullie te hebben mogen volgen. Geniet nog maar een tijdje na.
    En W E L K O M T H U IS !! ( gelukkig allemaal weer in goeie gezondheid en "heelhuids" .)
    Groetjes en tot ziens, henny