Bijna zover - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

08 Februari 2013 | Nederland, ettenleur

Het komt nu toch wel lekker dichtbij, nog 5 dagen en we vertrekken. De taxi komt ons donderdagochtend om 4.30 ophalen. Gezellig met ons achten in een busje. Morgen nog wat spulletjes halen om weg te geven aan de kinderen en dan de tassen pakken!!.Twan heeft zojuist de laatste tips doorgemaild, hij is gisteren met de eerste groep terug gekomen uit Myanmar.

• 11 Februari 2013 - 10:57

Margarth En Bart:

Inderdaad nog een paar dagen en jullie vertrekken. Zal vast erg leuk en gezellig worden en beslist warmer dan dat het hier op dit moment is! Alvast erg veel plezier!

• 15 Februari 2013 - 11:47

Tom En Yvonne:

Hopelijk is jullie reis goed verlopen en kan het genieten gaan beginnen. Heel veel plezier!!!

• 15 Februari 2013 - 12:20

Jeanne & René:

Hopelijk zijn jullie goed aangekomen.
    Veel plezier en blijf gezond!
    Groetjes ook aan Adrika, Sil en de anderen!

• 16 Februari 2013 - 14:41

Leny En Karleen:

Hallo allemaal,
    Ook wij hopen dat de reis goed gegaan is! Geniet er van en we hopen snel van jullie te horen. Hier alles goed. Grtjes ook voor Syl en Adrika en de rest, Leny, Karleen @ Maurice