40 graden warmer - Reisverslag uit Myans, Frankrijk van Rina Peeters - WaarBenJij.nu 40 graden warmer - Reisverslag uit Myans, Frankrijk van Rina Peeters - WaarBenJij.nu

40 graden warmer

Door: rina

Blijf op de hoogte en volg Rina

22 Februari 2013 | Frankrijk, Myans

Hallo iedereen , jullie zullen wel zeggen we horen maar niets . Maar de verbindingen zijn zeer slecht en traag .al 3 keer een verslag gemaakt en als ik het wil versturen valt de stroom uit en weg verslag. Ik zou jullie graag onze geweldige ervaringen laten delen maar het lukt gewoon niet. Maar log in op de algemene site van TWAN myanmar2waarbenjij.nu en je kunt ons volgen hij maakt fantastische verslagen. Hij heeft een leptop bij maakt de verslagen en als er verbinding isgooit hij ze er snel op. Het is een geweldig land met heel veel verschillen geweldig , ik ben benieuwd hoeveel foto's Kees in zijn fotoboek gaa tzetten want hij heeft nu al 2000 foto's en we zijn nu 1 week onder weg Groeten iedereen

• 22 Februari 2013 - 12:57

Groetjes van ons.

• 22 Februari 2013 - 20:13

Gerhard & Ria:

Hallo Rina en Kees ,
    Wat geweldig te horen dat het goed met jullie gaat, geniet er maar lekker van , en dat nog wel 3 mnd lang.
    We blijven jullie volgen. Hartelijke groeten.

• 23 Februari 2013 - 11:17

Joke Laureijssen:

In een woord geweldig. De volgende Keer .................!!!!!!!

• 23 Februari 2013 - 11:20

Joke Jaureijssen :

lieve groetjes aan allemaal

ad en joke

• 23 Februari 2013 - 15:16

Leny En Nienke:

Hoi allemaal,

Geweldig wat jullie allemaal al gezien hebben en dat jullie het volhouden met de 40 graden.
    Veel plezier nog en geniet ervan!

Groetjes aan iedereen
    Leny en Nienke